4

Hei!
Idaog jeg har trent nok en dag!
I dag var det styrketrening som sto p planen :)



Sorry for alt rotet i bakgrunnen, men hadde ikke mulighet til trene noen andre steder en i vr kjre vaske kjeller!

Her er i hvertfall dagens treningsprogram!, vi brukte til med tiden p ta noen illustrasjons bilder!, i og med at jeg er drlig p forklare:

Ut med armene x10

Utfall x10 (De fleste vet sikkert hva det er, men slenger med et bilde)


Jumping Jacks x50 (Igjen, de fleste vet sikkert hva det er)


Squats x20


Opp med beina x10
(Ingen skjnner hva jeg mener?)


Situps x20
Pushups x10

Ut med arm og bein x20 (
Man tar annen hvert bein og arm for hver gang)


Denne runden tok vi da 5 ganger!, var deilig kjenne musklene jobbe litt! :)
Hper dere skjnner forklaringene bedre nr jeg har lagt med bilder. Siden absolutt alle vet hva pushups og situps er, tok jeg ikke noe bilde av det!

-Hvordan styrkevelser gjr du?
-Linea♥




Skrevet 20.03.2014. Ligger i kategorien Trening. 4 kommentarer
4

Hei dere!
I dag har alt gtt i et kjr, nesten i hvertfall.
Dagen startet med at jeg begynte p skolen kl. 10.00, noe som var kjempe deilig.
Da skole dagen endelig var ferdig, var det hjem for skifte, fr jeg dro til Ida, hvor trening sto p planen!
Tenkte legge ut ukas treningsplan p sndag, for da er jeg ferdig med alle treningsdagene mine, grunnen til at jeg ikke legger noe ut fr det, er fordi jeg ikke har noe fast treningsprogram.
Blir litt jogging, og styrke om hverandre! S p sndag kommer en oppsummering av hvordan denne ukas trening har vrt.

Jeg var veldig klar for ta en liten mini photoshoot av meg selv i treningsklr fr jeg lp ut, og gikk til tante for mte Ida.
Selvflgelig hadde det seg slik at etter 2 bilder, hadde ikke kameraet mitt mer strm, s dere fr nye dere med de to i hvertfall:



Ikke s bra bilder, men snn er det noen ganger....

S over til overskriften!
Tenkte komme med et lite tips til et mellom mltid som smaker kjempe godt.
Ida og jeg spiste det etter trening i dag, er ogs litt sunt.

Frukt med musli og vanilje yoghurt

Dette blir s utrolig godt, her kan du jo variere med en mengde forskjellig frukt! :)
Har ogs spist dette med eple og kiwi sammen, blir kjempe godt det ogs!

-Hva har du gjort i dag?
-Linea♥















Skrevet 19.03.2014. Ligger i kategorien Trening. 4 kommentarer
12

Hei dere!
N har jeg nesten akkurat startet i gang med trene.
Denne gangen for klare gjennomfre, jeg er s flink til gi opp, men det skal ikke skje denne gangen, jeg vil ha et resultat jeg kommer til bli fornyd med.
Jeg merker ogs hvor mye trening gjr med kroppen. Jeg har mye mere energi til ting, og jeg orker gjre mye mere. Jeg fler meg bedre og blir sterkere. Ikke minst kommer man i god form!
I tillegg kjenner jeg at jeg er mye mere glad og positiv, jeg blir mye mer fornyd enn deg jeg har vrt i det siste. Jeg fler meg rett og slett mye mere positiv, og fler jeg fr ut mye ved trene.
Skal denne gangen klare mlet, det er jo s deilig, og kunne klare flere ting, trening er jo bare positvit, s hvorfor ikke gjre det?.

For inspirere dere litt mere til trening legger jeg ved noen bilder fra We♥It som motiverer med mye!












Jeg trener sammen med Ida, jeg personlig syns det er mye mere motiverende og trene sammen med andre.
Vi har ogs mlet og trene 3 ganger i uka, hvor to av de er styrke, og en av de er jogging! Vi setter oss ml til hver gang om hva vi skal klare, for det er s deilig etter en treningskt hvor du faktisk har klart mlet du har satt deg fr du starter. I dag var treningsprogrammet slik:

♥20 "Ut med armene"
Har veldig kreative navn p ting jeg ikke vet hva heter, det gr i hvertfall ut p at du har en 1kg vekt i hver hnd, og lfter de opp slik at du holder armene rett ut til siden,
alts ikke for lavt ned men rett ut.

♥10 Utfall med vekter

♥50 Jumping Jacks

♥20 Squats med vekter

♥10 "Rett opp med beina"

//Bilde fra Google//
Man tar beina opp snn, ogs ned igjen(ikke helt nedtil bakken) og snn gjr man 10ganger.

♥20 Situps

♥10 Pushups

♥20 "Ut med armen og beinet" med vekter
Dette gjr du slik:

//Bilde fra Google//

Etter en runde tok vi 2 minutters pause fr det var p igjen!
Tok 5 slike runder, hadde ml om klare 3, men p den 3. fant jeg ut at jeg klarte noen til og satt nytt ml opp til 5.
Gud og deilig det var, og s god samvittighet jeg fikk etterp :)

-Trener du?
-Linea♥

Skrevet 10.03.2014. Ligger i kategorien Trening. 12 kommentarer
Linea

~Linea ~18r ~Musikk ~DIY

hits